Just Dance Pop Party
Je haarborstel is je microfoon! Tover jezelf om tot een popster met het Just Dance-nummerpakket Pop Party! Dit pakket bestaat uit 6 gloednieuwe pophits waar iedereen meteen op zal dansen. Dans de sterren van de hemel op nummers van de beste popartiesten! Dans en zing dat het je een lieve lust is.
Dans op nog meer Just Dance-muziek dankzij nummerpakketten met allerlei thema's. Elk pakket bestaat uit 6 nummers, geselecteerd door onze ontwikkelaars volgens het thema van dat pakket. Breid je Just Dance-muziekbibliotheek uit aan de hand van je eigen smaak in muziek en dans. Dans op meer dan 40 nummers met nummerpakketten van een bepaald genre, artiest of thema.