Avatars
Praat met de kampioen op de landingsbaan die een tekstballon met "Avatars" boven haar hoofd heeft om over te schakelen naar een van deze nieuwe avatars.
Sub Zero Knight Noah
Deze Lilliputs verschijnen willekeurig in de ruïnes. Laat ze je helpen om je repertoire uit te breiden!