Martial Art-pruik en -pak
Je kunt nu het kostuum voor Mii-vechters kopen dat is gebaseerd op de Martial Artists uit de DRAGON QUEST-serie! Het pak is alleen voor Mii-boksers, maar zowel het pak als de pruik veranderen op basis van het geslacht van je Mii-vechter! Geen gekke look voor een teamsmash samen met de held...