Pinball FX - World War Z Pinball
Jouw pad om aan een horde zombies te ontkomen loopt letterlijk dood bij het overspoelde winkelcentrum. Scoor hoog en rol door hordes van Zeke om de overlevenden te helpen uit deze hel te ontsnappen.