Prison Architect: Escape Mode DLC
Verdien je broodnodig geld met een eerlijk baantje of steel je geld van je medegevangenen? Plan je een heimelijke uitbraak via een ondergrondse tunnel of val je een wapenkamer binnen om schietend de vrijheid tegemoet te gaan? Wat je ook doet, vergeet niet genoeg bacon mee te nemen om de speurhonden mee om te kopen.