Ryo Sakazaki-pruik en -outfit
Je kunt nu de pruik en outfit voor Mii-vechters kopen die zijn gebaseerd op Ryo Sakazaki uit de Art of Fighting-serie! De outfit is alleen voor Mii-boksers. Heb jij het in je om dit karatepak aan te trekken en de kracht van de Kyokugenryo-vechtstijl te laten zien? Als je het moet opnemen tegen al die vechters in Super Smash Bros., kun je de hulp van Ryo goed gebruiken!