THE GAME OF LIFE 2 - The Ultimate Life Collection
Escape your day-to-day and bring your wildest dreams to life. Venture into a collection of 8 amazing fantasy worlds!
Journey into a universe where ordinary lives become extraordinary adventures! Gear up as a Wonder Warrior in the powerful tech cycle, or harness the power of the stars as a Magical Girl while navigating in your Magical Scooter! In this world, you choose your own destiny.
Set off on the adventure of a lifetime! Journey into the mysterious deep jungle and discover ruins, treasure, and entire civilisations! Dress up as an Archaeologist. Go to the Explorer’s Academy. Become a Map Maker, or set off straight away as a Path Finder!
Turn the tide with every decision. Flash your fins in the mermaid outfit, become a Seaweed Tailor, make a splash in the Bustling Reef, and invest in the Bank of Sunken Treasure!
Sprinkle some sugar on your life choices and dedicate your life to the art of candy-craft! Buy the Croissant Cottage, or save up for the Macaron Mansion!
Launch into orbit and build a new life on the furthest frontier! Become a Spaceport Operator, or graduate from the Lunar Academy and be a Blackhole Explorer.
Go on a forever holiday to an island where the sun never sets and the skies are always blue. Ride the waves as a Surf Instructor, or dive beneath them as a Marine Biologist.
Experience a fantasy prehistoric land where pegs and dinosaurs live in perfect harmony. Survive life as a Dino Dentist, or speed from home to home as a Raptor Postman.
Get in your sleigh and qualify as an Arctic Scientist, or hit the slopes as a professional Snow Sledder! A sparkling snowy landscape awaits!
Each new world comes with new costumes, outfits, vehicles, jobs, properties and more!