Veronica's muts en outfit
Je kunt nu het kostuum voor Mii-vechters kopen dat is gebaseerd op Veronica uit DRAGON QUEST XI S! Met de kenmerkende rode muts en schattige vlechten waan je je 's wereld sterkste magiër! Wacht even, de outfit is alleen voor zwaardvechters? Geen enkel probleem! Met Veronica's favoriete staf kun je op het strijdtoneel ook prima uit de voeten!