Voorwerpenset ‘Order of Heroes‘
Om de voorwerpenset ‘Order of Heroes‘ te ontvangen bezoek je de Somniel, de uitvalsbasis van de protagonist die toegankelijk is na het voltooien van hoofdstuk 3 van het verhaal.