Fire Emblem
Fire Emblem, de klassieker onder de strategiegames, verscheen voor het eerst in het Westen voor de Game Boy Advance. Voer de leiding over een samengeraapt leger en smeed het tot een formidabele gevechtseenheid.
Het pakkende verhaal, de memorabele personages en de vlammende gameplay zorgen ervoor dat de game je vanaf het begin in zijn greep houdt. Dankzij de vele speelbare klasses en de invloed van factoren als het terrein en het weer, kun je de vele scenario's in Fire Emblem telkens op een andere manier aanpakken. Bovendien zorgen de simpele bediening en eenvoudig te begrijpen gameplay ervoor dat de game prima toegankelijk is voor nieuwe spelers.