Harry Potter en de vuurbeker
Harry en zijn vrienden beginnen aan een magische reis; de gebrilde tovenaarsjongen is uitgekozen als een van de deelnemers aan het prestigieuze maar gevaarlijke Triwizard Tournament. Naast Harry kun je kiezen uit de karakters Hermelijn en Ron. De drie vrienden moeten samenwerken als ze de dodelijke obstakels die op hun pad komen willen overwinnen. Het trio kan magische spreuken combineren tot een machtige betovering. Met deze brute kracht worden de anders niet te overwinnen gevaren getrotseerd. Je bezoekt ook bekende plaatsen zoals het kampeerterrein van de Quidditch World Cup en de ijzige dieptes van de Black Lake - waar je je vrienden moet redden van een verschrikkelijk lot. Waarbij je vuurspuwende draken moet misleiden, duivelse doolhoven moet zien te meesteren en een duel moet aangaan met Lord Voldemort. Fans van Harry Potter zullen dit laatste avontuur absoluut betoverend vinden.