Super Mario Bros.
Waar Donkey Kong van de aap een wereldster maakte, deed Super Mario Bros. hetzelfde voor de Italiaanse loodgieter met zijn beroemde snor. In deze klassieker loods je Mario of Luigi door acht spannende werelden van platform-actie in je tocht om voor het eerst met Bowser af te rekenen, muntjes te verzamelen, geheime power-ups te vinden natuurlijk de prinses te redden.
De game bevat alle elementen die de fans van een Mario-titel zijn gaan verwachten, zoals warpbuizen, gemene planten die vuurballen afschieten en stuiterende groene schilden. Mario verkent vele verschillende omgevingen, zoals de bodem van de zee en de nu zo beroemde pastelgroene velden. Om te ontdekken waar het ooit allemaal begon, check je de NES Classic Super Mario Bros. - op draagbaar formaat, exclusief voor de Game Boy Advance.