Donkey Kong
Dus jij dacht dat je Donkey Kong al door en door kende? Nee dus! In deze Game Boy-versie van de klassieke hit worden je platformvaardigheden tot het uiterste getest met 101 unieke, waanzinnige levels.
Na de eerste levels in speelhalstijl wacht nog een hele nieuwe ervaring. Mario moet vijanden en valstrikken ontwijken, puzzels oplossen en schakelaars omzetten, om uiteindelijk de sleutel naar het einde van elk level te brengen en zo Pauline uit de klauwen van Donkey Kong te redden!
Gelukkig staat Mario niet met lege handen, maar zelfs met nieuwe vaardigheden zoals de handstand en achterwaartse salto wordt het nog pittig! Hij zal alles op alles moeten zetten om Donkey Kong zijn apenstreken af te leren in een aantal spannende gevechten.