Adventure Island II
De kwaadaardige Witch Doctor geeft nooit op! Niet tevreden met de ontvoering van prinses Leilani in het eerste Adventure Island-spel, besluit hij nu haar zus Tina gevangen te nemen!
Acht eilanden vol platformactie staan tussen jou en je liefje. Bereid je voor om de strijd aan te gaan met dinosauriërs, lawines te overleven en de volgelingen van de Witch Doctor te slim af te zijn.
Higgins wordt geholpen door vier dinosauriërs met verschillende vaardigheden die op land, op zee, en zelfs in de lucht van pas komen. Met de hulp van zijn vrienden kan Master Higgins de rust op het eiland doen wederkeren en Tina bevrijden!