Duck Hunt
Het oorspronkelijke Duck Hunt voor de NES was een ware klassieker die je reflexen op de proef stelde. Klaar om te vuren... knal! Je wint als je eenden uit de lucht schiet. Je verliest als eenden ontsnappen, en alsof dat nog niet erg genoeg is, lacht de jachthond je ook nog eens uit!
Deze versie is identiek aan het origineel, alleen speel je nu met de Wii-afstandsbediening in plaats van de Zapper. De spelstanden Game A en Game B bieden ieder een andere moeilijkheidsgraad (een tweede speler kan zelfs de eenden besturen), terwijl Game C snellere en kleinere kleiduiven het beeld in schiet.