Super Mario Bros. 2
Ga met Mario en vrienden mee op een tocht waarin je de wereld van Subcon probeert te redden van de tirannieke kikker Wart.
Super Mario Bros. 2 biedt de vrijheid om levels niet alleen horizontaal, maar ook verticaal te verkennen terwijl je power-up-voorwerpen verzamelt, groenten ontwortelt en naar de vijand werpt en op zoek gaat naar verborgen "Sub-space"-kamers.
Super Mario Bros. 2 was het eerste Mario-spel waarin spelers personages zoals Princess Toadstool (Peach) en Toad konden besturen, elk met zijn eigen vaardigheden. Het is ook het spel waarin andere personages die later vaker terugkeerden in de Mario-reeks, zoals Shy Guy and Birdo, als eerste verschenen.