Cocoro - Line Defender
Een eeuwenoude legende zegt dat de Cocoro Eilanden werden geschapen door de god Perfect. Hij blies zijn levensadem over ze uit en zijn wil geschiedde: elk eiland kreeg een oerwezen. Deze wezens hadden buitengewone krachten die ingezet konden worden ten bate van Cocoro. Ondertussen zorgden de Yoko voor bescherming. In dit fantastische verhaal kun jij de hoofdrol spelen...
Cocoro – Line Defender is een strategiegame waarin jij de Yoko van elk van de vier elementen bestuurt. In de typisch Aziatische spelwereld speel je helden met verschillende vaardigheden en wapens vrij tijdens gevechten.