Grijp je clubs en geniet van een rondje golf in Mario Golf: World Tour voor systemen uit de Nintendo 3DS-familie! Speel golf in je eentje met Mario en zijn vrienden, of neem het op tegen spelers van over de hele wereld in spannende onlinewedstrijden.
De Mario Golf-serie staat bekend om een combinatie van opmerkelijk diepgaand golfspel en ideeën die je alleen in een Mario-spel tegenkomt. Mario Golf: World Tour is hierop zeker geen uitzondering! Er zijn zo veel banen, dat zelfs de meest ervaren spelers nog een uitdaging zullen vinden. En dan hebben we het niet alleen over groene greens en blauwe luchten. Je kunt ook op het strand golfen, of op banen geïnspireerd door de wereld van Mario!
Speel als Mii-personage in de Kasteelclub en bewijs dat je de beste golfer van het Paddenstoelenrijk bent! Met nieuwe uitrusting kun je je vaardigheden verbeteren en zelf bepalen hoe je eruitziet. Heb je alleen tijd voor een snel rondje? Er zijn verschillende soorten wedstrijden mogelijk: behaal het minste aantal slagen, voltooi de baan zo snel mogelijk of speel voor munten in de uitdagingen.
Neem het op tegen je vrienden via Local Play of speel tegen spelers van over de hele wereld via het internet. Je kunt ook je scores uploaden om te kijken waar in het klassement van grote toernooien je bent geëindigd, of maak je eigen toernooi!
Het is in Mario Golf: World Tour heel makkelijk om online via de community's samen te spelen met je vrienden. Met een beetje creativiteit speel je een rondje dat je nooit meer zult vergeten! Welke regels je ook gebruikt, één ding is zeker: golf is nog nooit zo leuk geweest!