Slijp je wapens, sluit je aan bij andere avonturiers en trek eropuit om de strijd aan te binden met enorme, angstaanjagende wezens in Monster Hunter 4 Ultimate op de Nintendo 2DS en 3DS! Dankzij de online- en offlinefuncties voor meerdere spelers kun je samen met anderen epische gevechten beleven in deze overweldigende actie-RPG.
Aan het begin van dit meeslepende avontuur sluit je je aan bij een rondtrekkende karavaan, en zweer je om als jager de mensen te beschermen tegen de woeste monsters die het land onveilig maken. Kies je prooi, spoor hem op en stuur hem naar de eeuwige jachtvelden met de juiste combinatie van wapens en tactieken. Al snel zul je een heleboel nieuwe content ontdekken, waaronder wapens en pantsers die je zelf kunt maken en aanpassen, en natuurlijk talloze nieuwe monsters waarop je kunt jagen. Het terrein is veel verticaler dan in eerdere delen uit de Monster Hunter-serie. Val je prooi van boven aan en deel dodelijke klappen uit.
Echte jagers bewijzen hun moed door alleen op jacht te gaan, maar met de onlinefuncties in Monster Hunter gaat er ook een wereld open voor liefhebbers van strategische samenwerking. Door de wol geverfde jagers kunnen daar samen als een goed geoliede machine monsters opsporen, aanvallen en verslaan. Ga op jacht met je vrienden via Local Play, of maak voor het eerst op een handheld-systeem contact met jagers van over de hele wereld!
Monster Hunter 4 Ultimate is een strategische, uitgebreide en epische actie-RPG die erom smeekt om ontdekt te worden. Vergaar eeuwige roem!
De New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL bieden dankzij de C-stick een volledig duaal analoge besturing. Zo kun zelfs in het heetst van de strijd je jager besturen en de hoek van de camera aanpassen.