In Kirby's eerste 3D-avontuur gaat de krachtige roze held naar de sterren om zijn vrienden van een nieuwe vijand te redden: Dark Matter.
Dit schattige, kleurrijke platformspel bevat alle Kirby-actie die je maar kunt wensen. Slok vijanden op om hun vaardigheden over te nemen, of maak krachtige combinaties van vaardigheden. Verras jezelf door te experimenteren!
Verken planeten van lava, water of zelfs snoepjes, en vecht tegen gigantische eindbazen tijdens je zoektocht naar de kristallen scherven. Kirby 64 bevat ook drie extra minigames voor maximaal vier spelers.