Pokémon Stadium 2
De strijd om de master Trainer duurt voort, en Pokémon Stadium 2 biedt alles - en meer - dat een Pokéfan in een vervolgspel zou willen zien. Met zwaardere gevechten, scherpere beelden en een stadium vol extra's is Pokémon Stadium 2 de zware favoriet van Pokéfans die kunnen spelen met het Transfer Pak (niet meegeleverd), waarmee je persoonlijke getrainde Pokémon kunt uploaden uit Pokémon Gold, Silver, Yellow, Red of Blue.Het is een must je eigen Pokémon te gebruiken - je gaat een zware strijd tegemoet als je alleen vertrouwt op de Rental Pokémon die zijn meegeleverd met het Pak in het gevecht met de ervaren Trainers.
Pokémon Stadium 2 barst van de nieuwe aanvallen, nieuwe Pokémon en nieuwe strategieën. De academie beschikt over een geweldige reeks cursussen en een uitermate uitgebreide Poké-referentiebibliotheek. Voor een frisse afwisseling kunnen één tot vier spelers 12 nieuwe minispellen in arcade-stijl spelen, zoals Chansey's eierenvangwedstrijd.Als je hier goed in bent dan win je munten die je kunt omwisselen (via de Transfer Pak, natuurlijk) voor Pokémon Crystal, Gold of Silver's Game Corner. Met het Transfer Pak kunnen spelers hun Pokémon Crystal, Gold, Silver, Yellow, Red en Blue op een TV spelen, en zelfs hun ingerichte slaapkamer van Pokémon Crystal, Gold of Silver bekijken.