Yoshi's Story
Aan de briljante geest van Shigeru Miyamoto, de bedenker van Super Mario 64, is een schitterend spel ontsproten met een gegarandeerd sprookjeseinde. Volg de avonturen van zes Yoshi's op hun zoektocht door zonnige wouden, donkere grotten, hoge bergen, dampende jungles, immense oceanen en duistere kastelen. Ze zijn op zoek naar de Super Happy Tree, die is gestolen door de alom gevreesde Baby Bowser.
Yoshi's Story is losjes gebaseerd op de Super NES klassieker Yoshi's Island, en maakt volledig gebruik van de kracht van de N64. Yoshi kan lopen, rennen, zwemmen, springen, fladderen en zijn lading eieren met onfeilbare precisie afvuren. De actie vindt plaats in de 'pagina's' van een sprookjesboek, die zijn gemaakt van papierachtige materialen en andere bekende materialen: bossen zo dun als wafels, wolken van spijkerstof en opblaasbare eilanden van plastic.