Disney Princess: Betoverende Verhalen
In dit betoverende spel ontmoet je ook Opal, de Bewaarder van Kleur, een speciale fee die verantwoordelijk is voor de jaarlijkse inkleuring van de magische koninkrijken. Helaas is het dit jaar misgegaan met de magische spreuk en zijn alle kleuren verdwenen! Zij heeft jouw hulp hard nodig om alles weer recht te zetten. Met jouw creativiteit verwacht deze fee alle kleuren terug te kunnen brengen!
Om Opal te helpen moet je de Stylus gebruiken als een magische kwast in meer dan tien verschillende activiteiten die de betoverende verhalen tot leven brengen. Je zult verven met nummers, mooie beelden creëren met speciale stickers, ritmes volgen, geluiden vergelijken, spelenderwijs muziek verbeteren, lijnen trekken of pagina's uit de geliefde sprookjesboeken inkleuren met je magische kwast! Al kleuren herstellend zul je dappere Belle helpen tijdens haar rit door het bos, het kleed van Jasmine maken, muziek maken voor Assepoester en nog veel meer.
Er zijn zes sprookjesboeken vol activiteiten om te ontdekken. Wanneer je door de magische verhalen bent gespeeld, kun je nogmaals van de verhalen genieten wanneer ze voor jou worden voorgelezen! Je zult ook betoverende hulpmiddelen vrijspelen speciaal voor jouw creativiteit, zoals Belle’s Rose Petal Crayon en Rapunzel’s Watercolour Brush. De magische boeken hebben ook nog verborgen geheimen. Het gerucht gaat dat er speciale pagina's zijn waarop een bepaalde Disney Prinses staat die zo wit is als sneeuw, met lippen zo rood als een appel, die jij moet ontdekken en inkleuren...
In het kleurboek kun je de vrijgespeelde pagina's en beelden opnieuw inkleuren of je gaat gewoon tekenen en kleuren in de Free Draw-stand! Disney Princess: Betoverende Verhalen op Nintendo DS is het perfecte spel voor alle creatieve kleintjes die houden van sprookjes!