LEGO NINJAGO: DE GAME
Bouw je leger steen voor steen op en word meester in de oude vechtkunst Spinjitzu in LEGO NINJAGO: DE GAME voor de Nintendo DS!
LEGO NINJAGO: DE GAME is het vervolg op het populaire LEGO Battles en is net als eerdere titels van Warner Bros., zoals LEGO Harry Potter: jaren 1-4 en LEGO Batman, gehuld in een eigenzinnige kleurrijke sfeer.
Met een mix van actie en strategie leid je één van de twee oorlogvoerende partijen op het strijdtoneel, met als doel om voor eens en voor altijd te bewijzen dat je de ultieme strijdkrachten hebt. Je begint met het kiezen van een kant, waarbij je de keuze maakt wie van de twee broers de leiding neemt over jouw krijgers. Broers Sensei Wu en Lord Garmadon zijn er beide op gebrand om de vier gouden wapens van Spinjitzu te bemachtigen, maar ze willen er beide iets totaal anders mee doen.
Of je nu speelt met de Masters of Spinjitzu van Sensei Wu of de Skeleton Army van Lord Garmadon, je zult op missies gaan waarin je troepen moet aansturen, spreuken moet gebruiken en speciale krachten moet loslaten. Dit doe je uiteraard om jouw kant te laten overwinnen. De speciale krachten komen voort uit het Spinjitzu, een vechtkunst met als basis de krachtige turbulentie van een tornado waarmee je je vijanden kunt wegblazen.
Zoals je gewend bent van de LEGO bouw-en-speel videospelervaring, nodigt LEGO Ninjago je uit om jouw strijdkrachten te creëren en op te waarderen om ze vervolgens in te zetten in diverse missies. Missies zijn er in zes verschillende soorten. Vier daarvan zijn speciaal ontworpen voor oorlogvoering in de meerspelerspelstand. Met de Nintendo DS Multi-Card Play kun je draadloos verbinding maken met andere aspirant-generaals die ook LEGO Ninjago bezitten en het tegen hen opnemen in een allesbeslissende strategische strijd. Zullen de duistere strijdkrachten van Lord Garmadon de beslissende slag maken of zal het goede overwinnen? Jij maakt het verschil!
Treed binnen in een wereld vol gevechten, magie en meerspelercompetities met LEGO NINJAGO: DE GAME; de plek waar strategisch denken en de bouwstenen van het LEGO-universum elkaar tegenkomen.