Super Princess Peach
Gewapend met haar trouwe paraplu, Parry, mept Peach er lustig op los als Bowsers hulpjes haar reddingspoging in de weg staan. Haar grootste kracht is echter haar emoties, aangezien ze deze om kan zetten in speciale vaardigheden! Zo zweeft ze wanneer ze gelukkig is en kan ze vuur veroorzaken als ze kolkt van woede. Zelfs huilen helpt een handje, want met haar stromende waterlanders kan ze planten laten groeien. Wie weet waar ze uitkomt als ze zo'n plant beklimt?