Top Spin 3
Of je nou de wereldranglijsten wilt domineren, je vrienden van de baan wilt slaan of je tenniskunsten aan wilt scherpen in een aantal leuke minigames… Top Spin 3 voor de Nintendo DS wint op elk terrein.
Top Spin 3 neemt de tennissport serieus. Waan je een speler op wereldniveau en kijk beroemde sterspelers vanaf de andere kant van het net in de ogen, op ‘s werelds bekendste banen. Je zult het op moeten nemen tegen spelers als Roger Federer, Maria Sharapova, Andy Murray, Andy Roddick en nog twaalf andere tennishelden. Top Spin 3 zit vol gedenkwaardige, vijfsetters tellende wedstrijden in toernooien als de French Open, U.S. Open en Australian Open. Er zitten 10 echt bestaande banen in het spel.
Je kunt zowel met een bestaande pro spelen, als met je zelfgemaakte personage, van wie je het uiterlijk, kleding en uitrusting naar hartenlust kunt aanpassen. Wedstrijden winnen doe je echter niet door er goed uit te zien. Om de beste spelers ter wereld te verslaan, moet je een show van timing, subtiliteit en strategie opvoeren... en in de Career Mode-spelstand krijg je daarvoor de kans, met een bestaande speler of zelfgemaakt personage. In deze spelstand wordt je meegesleept in een klim naar de top, compleet met coaches, training, vriendschappelijke wedstrijden en belangrijke toernooien.
Als het investeren in een lange carrière niets voor jou is, dan kun je altijd nog gewoon je favoriete speler uitkiezen om een losse wedstrijd te spelen of het tegen een vriend opnemen via de draadloze mogelijkheden van de DS. Top Spin 3 bevat ook verschillende minigames die je helpen je speltechniek te verbeteren.
Of je nou liever je tegenstander bezig houdt vanaf de baseline of de voorkeur geeft aan agressief netspel… In Top Spin 3 kun je echt genieten van een authentieke tenniservaring.