Wario en zijn bizarre kameraden zijn terug om je touchscreen te transformeren in een speelplaats vol mogelijkheden, met 180 wilde microgames.
Ontmoet Mona, de pizzabezorgende diva, of neem het in de club op tegen Jimmy T. De jonge heks Ashley sleept zich door het leven. Krabbel door de games van de jonge ninja’s Kat en Ana, maak een rit in de attracties van Dr. Crygor, en vergeet de Nintendo-klassiekers van 9-Volt niet! En wie is die mysterieuze Wario-Man en waarom ruikt hij naar knoflook?