Bereid je voor op supersnelle flipperactie met een verschil! Voer speciale opdrachten uit en verdien leuke bonussen terwijl je de bal door buizen, over schansen en rond ongelooflijke hindernissen schiet. Kies uit twee spelstanden: Quick Play en Random en ga aan de slang met meer dan 100 leuke kasten in 4 verschillende werelden vol oogverblindende details. Wees een 'pinball wizard' in Wizard World, onderneem een intergalactische reis in Alien Spaceship, geniet van een spookachtige rit it door Halloween en leer het piratenbestaan kennen in Pirate's Bay. Verzamel genoeg punten om de high score-lijst te beklimmen en wordt kampioen!