Academy: Tic-Tac-Toe Noughts and Crosses
's Werelds meest beroemde pen-en-papier-spel voor twee spelers zit nu in je zak. Niemand om mee te spelen? Geen zorgen: vaardige AI-spelers staan te popelen om het tegen je op te nemen in de 4 Tic-Tac-Toe-varianten, op drie verschillende moeilijkheidsgraden. Vind je het standaard 3x3-speelveld te benauwend? Probeer de nieuwe Nine Board-spelstand, voor meer variatie en strategische diepgang! Treed de competitie tegemoet in League Mode en bewijs dat jij de boter-kaas-en-eieren-kampioen bent!