Flips Silent But Deadly
Als scheikundeleraar meneer Watts de klas inkomt en zijn koffer met zijn tanden probeert te openen, concluderen James, Alexander en Lenny dat deze zichzelf niet is. De vrienden gaan op onderzoek uit en doen een ontdekking die zo gevaarlijk is, dat deze het leven van iedere leerling en leraar bedreigt. Hoe kunnen ze hier ooit een stokje voor steken en meneer Watts weer de oude laten worden? Flips Interactive Books – een leuke nieuwe manier voor kinderen om te lezen. Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.