GO Series D-Tank
GO Series presenteert D-Tank van Suzak.Speel een verzameling van defensieve en offensieve missies waarin je vijanden bevecht en bolwerken aanvalt met een tank.Versterk je tank met verschillende soorten ammunitie, waaronder meerdere schoten en snelvuur, in je eenzame strijd tegen een heel leger. Soms moet je je gewoon staande zien te houden, op andere momenten moet je een bepaald aantal vijanden vernietigen en soms moet je een zwaarbewapende vijandelijke basis aanvallen.