Pioanospelen is nog nooit zo leuk en zo gemakkelijk geweest!Met deze nieuwe verzameling van 15 populaire nummers kun je van een complete muziekervaring genieten, zelfs als je nog nooit eerder pianotoetsen hebt aangeraakt.In rechthoeken veranderde muzieknoten verschijnen over de pianotoetsen om je te laten zien waar, wanneer en hoe je ze moet bespelen. De snelheid van de muziek stijgt aan de hand van het moeilijkheidsniveau."Music on: Playing Piano" is een eenvoudig, intuïtief en meeslepend spel dat aanspraak maakt op je gehoor en visuele coördinatie.