My Exotic Farm
Run je eigen exotische dierenboerderij in My Exotic Farm! je begint slechts met een leeg lapje grond, een handjevol geld en een kleine papegaai... Zorg dat je de papagaai goed verzorgt! De papegaai produceert dan veren die je door kunt verkopen. En met dit geld koop je nieuwe dieren op de Farmers’ Market en schaf je nieuwe uitrusting aan bij de Shopkeeper. Stukje bij beetje bouw je je boerderij verder uit en speel je bonussen vrij (put, great green macaw, waakhond, 4x4, etc.). Ook kun je dieren ruilen met vrienden die My Farm of My Exotic Farm spelen!