Paper Plane
Spreid je vleugels in dit onweerstaanbaar simpele actiespel voor één of twee spelers! Stuur je papieren vliegtuig langs een bochtige route en bots niet met de obstakels. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan! In de spelstand Endless Mode scoor je hoger naarmate je langer overleeft op een willekeurig opgebouwde route. En in de Time Attack-spelstand moet je speciale routes zo snel mogelijk afleggen. In de spelstand Race Mode speel je samen met een vriend. Iedere speler kiest een kant van de Nintendo DSi om zijn of haar eigen papieren vliegtuig te besturen! (Let op: onderdelen van deze software kunnen in eerder uitgebrachte software voorkomen.)