Real Football 2009
Beleef het voetbalseizoen als nooit tevoren met het Nintendo DSiWare-spel Real Football 2009! Het spel biedt je een ongekende voetbalervaring, met een revolutionaire besturing via het touchscreen. Neem foto's van wat je maar wilt en maak er een bal, een vlag of, met een foto van jezelf, je favoriete speler van!
Met 198 teams, echte spelersnamen, realistisch gedrag van je tegenstanders en geavanceerde 3D-graphics, zul je je voelen als een professionele voetballer. Bereik het doel!