SURVIVING HIGH SCHOOL
Speel het “Football Season”-verhaal plus 7 afleveringen voor uren aan gameplay. Jij veroorzaakt alle drama!
Word meester in meeslepende minigames en verschillende kwizzen, tijdens het spelen. Het Trophy System houd je resultaten bij.