Strijd der Giganten: Monster Insects - Het Ultieme Gevecht
Nadat je de mutantenkoning verslagen hebt, creëerde de mutantenkoningin nieuw land uit de kern van de aarde, waar ze regeert over andere reusachtige insecten. Voer 10 nieuwe missies uit, bevecht je vijanden en bevrijd de kampioen van de schorpioenen om de koningin te kunnen verslaan. Pas je reuzeninsect aan, rust het uit met speciale krachten en versterk diens vaardigheden. Daag je vrienden die de Nintendo DS-versie van het spel hebben uit voor een duel. Ben jij sterk genoeg voor deze Strijd der Giganten? Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.