Bestorm een Schots kasteel in de jaren '20, doe de late jaren '60 aan voor wat misplaatste love & peace actie aan boord van een trein of zaai dood en verderf in een landhuis vol zombies eind jaren '90! Tijdens je missies word je vaak vergezeld van een hulpje - soms vecht je zelfs zij-aan-zij met de Cortez uit de toekomst! Speel ook in opgedeeld scherm met of tegen je maten en voor het eerst in een TimeSplitters game kun je nu ook voertuigen besturen. De toekomst ziet er inderdaad perfect uit...