Tom Clancy's Rainbow Six Lockdown
Neem de leiding in handen van Team Rainbow, 's werelds meest formidabele antiterreur-eenheid! Voorkom een in potentie catastrofale bioterroristische aanval tijdens je strijd om de veiligheid van de wereld te waarborgen, maar deze keer moet je ook meer dan ooit de veiligheid van je eigen team in de gaten houden: de terroristen richten hun pijlen nu direct op de leden van Team Rainbow. Verken vijandig gebied in gevarieerde locaties zoals Pretoria in Zuid-Afrika, of Edinburgh in Schotland. Geef je teamleden commando's - of haal zelf alle ijzers uit het vuur! Je aanvallen voer je niet alleen te land uit - in een van de vele levels vlieg je per helicopter over Amsterdam, terwijl je met een sniper rifle je tegenstanders uitschakelt. Met een verhaallijn die duisterder is dan eerdere Rainbow Six games, plus het summum op wapengebied voorhanden, biedt Lockdown een sublieme solocampagne. Het nieuwe ervaringssysteem maakt het mogelijk je skills te verbeteren hoe meer missies je voltooit. Voor meerdere spelers valt er ook massa's te genieten - ook in een team laat Lockdown je niet los.