Bayonetta
Het onvergetelijke eerste deel van de Bayonetta-serie liet de wereld kennismaken met climax action, een explosieve mix van dynamische actie en flamboyante stijl. Gewapend met een pistool in elke hand en aan elke voet vernietigt Bayonetta haar vijanden met combo's die even oogverblindend als dodelijk zijn.
In dit spannende vervolg op de populaire actiegame Bayonetta zit je als speler van begin tot eind op het puntje van je stoel. Bayonetta 2 zit barstensvol adembenemende gevechten en prachtige cutscenes, waardoor de game je geen moment loslaat. De game komt nu opnieuw uit voor de Nintendo Switch!