Maak kennis met Billy, een robot die zijn werk op de productielijnen zat is en besloot om alles en iedereen dan maar op te blazen en zijn eigen keuzes te maken.
Billy 101 is een puzzelplatformspel met 30 handgemaakte levels en een hoop vijanden om te vernietigen.