Bumper Kitty
Welkom bij Bumper Kitty, het ultieme hypercasual spel waarbij je schattige katjes in botsauto's bestuurt, racend om tegenstanders van het platform te stoten. Het is de perfecte manier om je vrije tijd door te brengen en vrienden uit te dagen om te bepalen wie de top bumper kart op het leaderboard is!
Bumper Cats is makkelijk te leren maar moeilijk onder de knie te krijgen, met eenvoudige een-tap bediening om je kart te manoeuvreren en tegenstanders te laten crashen. Hoe meer tegenstanders je van het platform stoot, hoe hoger je score stijgt op het wereldwijde leaderboard!
Maak je veiligheidsgordels vast! Neem controle over het stuur van de bumper-kart! Bumper-kart spellen zijn nog nooit zo leuk geweest!