CRSED: F.O.A.D is een brute MMO last-man-standing shooter met realistische wapens, elementen van dodelijke mystieke krachten en ongelooflijke superkrachten!
Win met al je gevechtsvaardigheden en ervaring: haast je in een vuurgevecht, of gebruik stealth om naar binnen te kruipen, snip van veraf of schiet op een punt blank, gebruik precieze bolt-action geweren of vertrouw op een snel zwaar machinegeweer. Rugsteek, hak en verpletter botten in melee of verscheur de vijand met raketten en granaten. Val van bovenaf aan met een jetpack, sproei loodregen of vraag om een orbitale bevoorrading om een nieuw gevecht over de inhoud te starten.