Captain Backwater
Captain Backwater is een puzzelspel met 100 schatgrotten. Verplaats de schatten. Als ze botsen, verdwijnen ze. Op het eerste gezicht lijkt het gemakkelijk, maar in werkelijkheid is het verrassend moeilijk. Veel voorwerpen, zoals teleporters en borstels, helpen je om je doel te bereiken.