Claire: Extended Cut
Tijdens een bezoek aan haar zieke moeder neemt Claire de verkeerde afslag en komt terecht in een donkere gang met galmende deuren en verlaten kamers. Verdwaald, en in een poging de weg terug te vinden, ontmoet Claire een overbezorgde hond en enkele bewoners die schijnbaar ongeïnteresseerd zijn in Claires benarde situatie. Hebben ze de deuren en ramen geblokkeerd om iets buiten te houden, of weerhoudt een kwaadaardige kracht Claire ervan om te vertrekken? Waarom staan er rode kaarsen verspreid over het terrein, en waarom komt de zon schijnbaar nooit op? Terwijl de paniek toeslaat, verglijdt de tijd en begint weg te vallen. Vind de waarheid en help onze hoofdpersoon door de uitgebreide en opnieuw gedefinieerde Claire: Extended Cut.