Er zijn 5 omgevingen. Je kunt er nog 2 verdienen.
Hard raken! Dit is klassieke arcade-actie! Deze uitdagende puzzels zijn nieuw en spannend! Clasherball is een spel vol puzzels en meest intense actie. Je matcht vier ballen van dezelfde kleur. Wees voorzichtig! De ballen worden gevaarlijk nadat ze bij elkaar passen! Het is tijd om te spelen!