Cobra Kai Collection
Kies een kans, perfectioneer je moves en omarm je lot in een episch knokavontuur geïnspireerd op het populaire tv-programma. Neem de controle over 8 speelbare personages met diepgaande bewegingen, combo's, voortgang, realtime-wisselingen, ultieme aanvallen en nog veel meer! 34 jaar na de gebeurtenissen van het 1984 All Valley Karate Tournament gaat de rivaliteit van Daniel LaRusso en Johnny Lawrence verder. Het gevecht is nu in jouw handen!
Eagle Fang, Cobra Kai, Miyagi-Do... welke is jouw dojo? Je reis begint met die keuze, maar daarna is het aan jou om het krachtigste team te werven, terwijl je een meester wordt in jouw vechtstijl en gevechten wint om het NALATENSCHAP van jouw dojo veilig te stellen als de All Valley Karate Grand Champion!