Colloc is een leuk puzzelavontuur dat begint met de komst van het angstaanjagende Blackhole#24 en het verdwijnen van alle kleuren van het land van Colloc. De missie is duidelijk: haal de kleuren terug en stop de slechterik!
Tijdens de game zullen we de Collocs ontmoeten en beheren, die chromatische energie gebruiken om te splitsen of samen te voegen. Deze leuke en schattige personages zijn de sleutel tot het oplossen van de uitdaging van de 60 levels die we moeten voltooien om te winnen.
Sluit je aan bij de Collocs in deze ongelooflijke en kleurrijke missie tijdens 6 unieke episodes die je naar meer zullen laten verlangen. Red Colloc's land, vul hun wereld en jouw leven met kleur. Wees een held die de meest schattige puzzels van de melkweg oplost.