Dead Tomb is een splinternieuwe en leuke point and click avonturenpark die je terugbrengt naar de hoogtijdagen van retro gaming.
Een storing op het schip dwingt je om te landen in Egypte 1300 voor Christus, waar je gelukkig een piramide vindt om je schip op te landen. Alhoewel, misschien heb je toch niet zo’n mazzel.
Het zou een simple reparatie moeten zijn. Een reparatie die je al veel vaker gedaan hebt. Het zou maar kort moeten duren voordat je verder kan met je reis, toch?
Niet zo snel. De Farao Seti I’s soldaten ontdekken jouw aanwezigheid op hun land en nemen direct actie.