Death, Soul & Robots
In Death, Soul & Robots speel je als een charmante kleine kitten op een missie om de ziel van Planeet 42 te vinden en de aarde te redden van de vernietiging. Strijd tegen unieke vijanden, los uitdagende puzzels op en verken verschillende niveaus op weg naar je doel.
Het spel heeft zes grote biomen, zeven soorten wapens, veel verschillende missies en meer dan 10 personages, elk met hun eigen verhaal. Je zult ook zes krachtige bazen moeten verslaan, die elk veel inspanning vergen om te overwinnen.
Je zult verschillende personages tegenkomen die je zullen verbazen met hun verhalen. Aan het einde van het spel zul je een ethisch dilemma moeten oplossen dat het einde zal beïnvloeden.
Death, Soul & Robots is een opwindend avontuur met boeiende gameplay. Maak je klaar en red de aarde?